Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως από σήμερα ενεργοποιείται η δυνατότητα μεταβίβασης των εισιτηρίων διαρκείας της σεζόν 2024-25, μέσω του gov.gr Wallet.
Οι φίλοι του Δικεφάλου που είναι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας για τη φετινή σεζόν, θα μπορούν πλέον μέσω του gov.gr Wallet, εύκολα και γρήγορα να μεταβιβάσουν το εισιτήριό τους σε κάποιον άλλο φίλαθλο προκειμένου να έρθει στη θέση τους στο γήπεδο της Τούμπας.
Η διαδικασία πραγματοποιείται αποκλειστικά και μόνο μέσω gov.gr Wallet. O κάτοχος του εισιτηρίου διαρκείας θα πρέπει να μπει στο gov.gr Wallet να ανοίξει την οθόνη που βρίσκεται το ενεργό εισιτήριο διαρκείας του και πατώντας στο κουμπί με τις τρεις τελείες πάνω δεξιά στην οθόνη, να επιλέξει ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ του εισιτηρίου διαρκείας του σε κάποιον άλλον φίλαθλο δηλώνοντας το ΑΦΜ του.
O παραλήπτης του εισιτηρίου θα λαμβάνει μία ειδοποίηση στο gov.gr Wallet, στα Αιτήματα και θα έχει τη δυνατότητα αποδοχής ή απόρριψης του εισιτηρίου. Σε περίπτωση αποδοχής, το εισιτήριο διαρκείας εμφανίζεται αυτόματα στην οθόνη του ως ενεργό.
Η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί ως και 10 φορές για κάθε εισιτήριο διαρκείας μέσα στη σεζόν. Η διαδικασία θα παραμένει ενεργή μέχρι έξι ώρες πριν τη σέντρα της εκάστοτε αναμέτρησης, προκειμένου να αποφευχθούν προβλήματα με την είσοδο των φιλάθλων στο γήπεδο.
Η διαδικασία δεν είναι ενεργή για τα εισιτήρια διαρκείας των κατοίκων εξωτερικού, καθώς βρίσκεται σε στάδιο ειδικής παραμετροποίησης και υλοποίησης από το gov.gr. Τα παιδικά εισιτήρια διαρκείας δεν μεταβιβάζονται. Επίσης αν κάποιος φίλαθλος έχει ήδη εισιτήριο διαρκείας στο όνομά του, δεν θα μπορεί να λάβει δεύτερο από κάποιον άλλον.
Μετά το τέλος του κάθε αγώνα θα πρέπει ο κάτοχος του εισιτηρίου διαρκείας να μπαίνει στο gov.gr Wallet και να κάνει ανάκληση του εισιτηρίου, προκειμένου να επιστρέφει στο δικό του Wallet. Σε δύο εβδομάδες θα ενεργοποιηθεί η αυτόματη ανάκληση μετά το πέρας του εκάστοτε αγώνα και δεν θα απαιτείται η παραπάνω διαδικασία.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ διευκρινίζει ότι δεν εμπλέκεται στη διαδικασία μεταβίβασης του ψηφιακού εισιτηρίου διαρκείας μέσω του gov.gr Wallet. Για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα παρουσιαστεί σχετικά με την μεταβίβαση ή τυχόν δυσλειτουργίες, θα πρέπει να ανατρέξουν αποκλειστικά στο Gov.gr Εξυπηρέτηση Πολίτη (support.gov.gr).
Ακολουθήστε τους Internet PAOK Fans στα social media:
Facebook: https://www.facebook.com/InternetPAOKFans
Twitter: https://twitter.com/www_paok_gr
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/internet-paok-fans-601b24248
Instagram: https://www.instagram.com/internetpaokfans
#paok #paokfans #παοκ #thessaloniki